Even snel een vraag?
Salestraining

B2B Salestraining.

Succesvol met winstgevende B2B relaties
Meer informatie over deze salestraining

Effectieve online B2B salestraining

Inleiding

Het taboe op sales is gekomen doordat er vroeger (100 jaar geleden) agressief verkocht werd zonder strategie. Fabrieken produceerden massaal producten en die moesten verkocht worden.

Gelukkig kan ik je zeggen na 11 jaar geven van salestrainingen aan duizenden mensen dat de strategie van benaderen, begrijpen en verkopen niks met pushen te maken heeft.

Meer omzet kun je doen terwijl je dicht bij jezelf blijft (het is echt mogelijk). Als je meedoet aan Jochum's training werken we samen aan hoe je het verschil kan maken in het contact met (potentiële) klanten.
Niet bellen, maar de juiste mensen benaderen
Niet pushen, maar onderzoeken en vragen stellen
Niet zenden, maar luisteren
Waarom een gesprek met Jochum zo goed is.
- Kom er meteen achter of de training bij je past? 
- Maak kennis met Jochum. 
- Stel alle vragen die je hebt.

Wat je kunt verwachten

Een goed opgebouwd traject van 90 dagen
Heb je binnen 90 dagen de training doorlopen, de methode toegepast, werkboeken ingevuld, deelgenomen aan de live sessies en ben je niet tevreden? Dan krijg je je geld terug.
Ontdek hoe je in één kwartaal je omzet een enorme boost geeft en zelfs kan verdubbelen.
Kies het tijdstip dat je uitkomt bij de privéles en behandel alleen de casus en dilemma's die voor jou belangrijk zijn. Bespaar tijd en groei sneller in competenties en omzet.
VIP-traject of Groepstraject. De salestraining is altijd 100% maatwerk voor elke deelnemer.
Schrijf je hier in
VIP-Traject
Eenmalig
€ 5.750
Of
Groepstraject
Eenmalig
€ 1.950

De Ultieme B2B Salestraining.

Waarom doen ondernemers en professionals zoals jij mee aan De Ultieme B2B Salestraining?
Je omzetcijfers groeien gegarandeerd
Je werft meer klanten
Je huidige klanten worden loyaler
Je klanten worden jouw ambassadeur
Je benadert alleen warme contacten
Gegarandeerd altijd meer omzet, dan wat deze training aan investering van je vergt. 

Dus als je niet minstens zoveel omzet maakt als wat de training kost, dan krijg je je totale investering terug. 

Echt? Ja echt! Je belooft wel het werk te doen natuurlijk (modules volgen, sessies bijwonen en klanten vinden)…

Wat je krijgt als je de salestraining doet

We werken drie maanden, een kwartaal samen. Je volgt een goed opgebouwd traject in je eigen tempo. De studiebelasting is 2,5 uur per week. Aan het einde ben je BAAS in elk klantcontact.
Bekijk alle salestrainingsvideo's hier

Veelgestelde Vragen

Is jouw traject een training of een programma, oftewel wat kan ik verwachten als ik deelneem?

Bij de meeste trainingsorganisaties krijg je een standaard programma waar iedereen aan deelneemt en iedereen aan moet voldoen. Dat vinden we bij Verkoop resultaat heek gek want ieder mens is anders. Daarom volg je een programma dat qua structuur voor iedereen hetzelfde is, maar qua inhoud precies op jouw past. Verkopen op de manier die bij jou past tenslotte. Klik hier om je op te geven. Omdat we niet met een standaard programma werken, trainen we alleen wat voor jou relevant is. We werken 11 weken samen binnen een periode van 13 weken. Voldoende tijd om te oefenen dus. Zowel in de training als met echte (potentiële) klanten. Dus je wordt vaker getraind omdat het een traject is. snap je hem? ;-)

Wat doen we dan, als er geen programma is?

Je neemt elke maandag deel aan de training via zoom. Deze bestaat voor het allergrootste deel uit het doen van casus. Zowel bespreken als oefenen. Dit kost je anderhalf uur. Daarnaast doe je elke week een hoofdstuk van de online modules. Half uur. De tips die je krijgt pas je in de week na de training toe op echte klanten en de maandag er op vertel je hoe het ging, of het werkte of dat je nog aanvullende tips nodig hebt.

Wat is het verschil tussen het groepstraject en het VIP traject (behalve de prijs)?

De inhoud van beide trajecten zijn hetzelfde. Ik leer je verdraaid goed verkopen. Het grote verschil zit hem er in dat je bij de VIP kan kiezen op welk moment van de week je jouw training wilt, dat je de enige deelnemer bent en dat alle casussen dus over jou gaan. Dat betekent dat je sneller leert en minder tijd verliest, want alle feedback en tips gaan over jou. Daarnaast kun je me 24/7 kosteloos bij je aanpak betrekken (in het groepstraject koop je die aparte momenten er los bij) en kun je me zelfs (mits via videobellen) meenemen naar klanten. En nog mooier: je kunt mij vragen om (een deel van) het gesprek voor je te doen. Als voorbeeld en als inspiratie. Ik heb wel eens deals gesloten voor VIP-deelnemers!

Ik heb een hekel aan verkopen, wat doe ik nu?

Tja… je bent niet de eerste. Het is zelfs zo dat 90-95% van de deelnemers aan mijn trajecten een hekel hebben aan verkopen. Ze associëren verkopen met pushy, met aansmeren, met films als The Wolf of Wallstreet en andere nare stereotypen van de verkoper. Het gekke is dat in de professionele saleswereld deze mensen helemaal niet bestaan. Goede salesmensen zijn attent, luisteren goed, zijn geïnteresseerd, adviseren oprecht en steunen hun klant bij het maken van moeilijke keuzes. Als je iets herkent van deze tweede rij eigenschappen, dan kun je je gerust inschrijven.

Je zegt dat je garantie heeft, wat houdt dat in?

Als jij naast de twee uur training minstens vier uur per week besteedt aan het benaderen van potentiele klanten EN de tips opvolgt die je van mij krijgt, dan weet ik 100% zeker dat je, één of meerdere deals gaat doen tijdens onze tijd samen. Als je dan je investering niet hebt terugverdiend, dan refund ik het hele bedrag (uitzonderingen gelden voor mensen die producten verkopen met hele lange leadtimes zoals raketlanceerinstellingen en container-vrachtschepen bijvoorbeeld. Vraag me hoe het bij jou zit).

Ik heb telefoonangst, wat nu?

Zeker twee derde van de deelnemers aan mijn trajecten heeft telefoonangst. Ik leer je de angst niet af, maar ik laat je zien hoe je de telefoon kunt omzeilen in acquisitie, of als je die vermaledijde telefoon toch nodig hebt, hoe je er minder tegenop kan zien. Is dat oké voor jou?

Ik heb al genoeg klanten, is het voor mij dan ook relevant?

Nee. Als je genoeg klanten hebt, dan zou ik zeggen: van harte!
Wel zijn er ondernemers die graag een ander type klanten zou hebben (minder lastig, beter betalen zijn vaak de kernwoorden). Die ondernemers zijn hier op de perfecte plek.

Ik ben nog maar net begonnen als ondernemer, is dit dan wel voor mij?

Dat hangt af van hoe ambitieus je bent. Ik ken ondernemers die na twaalf maanden ondernemen nog steeds de meeste tijd aan hun website besteden en zich verschuilen achter to-do-lijstjes, en ondernemers die in de eerste maand van ondernemerschap al drie potentiële klanten spreken. Als je in de tweede categorie valt, dan is dit jouw training. Overigens als jij zo’n verschuiler bent, en je wilt nu wel eens echt resultaat, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

Ik ben introvert, wat nu?

Dat zijn de besten! Gek genoeg zijn er veel introverte ondernemers in mijn training. misschien omdat ze mijn blog hebben gelezen?

Ik verkoop aan consumenten, in de detailhandel of aan kleine ondernemers, is dit de training voor mij?

Nee. Het spijt me. Je gaat niet voldoende rendement ervaren door mijn training. Je kunt je tijd en energie beter besteden aan marketing. Als je je marketing wilt uitbesteden, kijk dan op www.volgasmarketing.nl, en ja, ik heb aandelen. ;-)

Ik doe het al erg goed, wie zegt me dat jij me wat kan leren?

Ik train grote commerciële organisaties waar ze miljoenen omzet doen en waar ik mag bijdragen aan de groei van omzet, marge en winst. Soms stijgt de winst met tientallen procenten door slimmigheden uit de commerciële wereld, die ik ze aandraag. Als je al erg goed bent, dan is de kans inderdaad groot dat ik je niets kan leren, aan de andere kant: als ik je wel wat kan leren, dan stijgt jouw winst ook. Misschien wel fijn.

Ik wil wel meer omzet maar ik heb geen tijd

Ha, die herken ik. Ik denk aan verschillende ondernemers die eigenlijk geen tijd hadden, maar ook niet voldoende omzet deden. Nadat ze zich inschreven maakte ik samen met hen een plan. Een plan om hout te hakken in het bos, en op de open stukken plantten we nieuwe klanten. Dat hakken doet een beetje pijn, maar als je na twee drie maanden de sappige blaadjes aan de bomen ziet, dan is de pijn zo geleden.

Ik vind jou zo duur, kan het ook goedkoper?

Sorry, nee. Als je korting of ander ‘voordeel’ wilt, dan verwijs ik je naar een businesscoach. Bij Verkoopresultaat betaalt iedereen hetzelfde, en na inschrijving ga ik keihard voor je aan de slag, zodat je je doel, meer omzet, betere klanten of hogere marge, gaat halen. Wel kun je bij mij in termijnen betalen. Drie of zes termijnen. En ik geef garantie dat je meer overhoudt dan het kost. Dus eigenlijk is dit traject gratis.

Ik heb het geld niet maar ik wil wel meedoen

Tuurlijk, doe gewoon mee. Omdat je omzet gaat doen, kun je na afloop de factuur gewoon betalen. Kies bij uitchecken voor drie of nog beter voor zes termijnen en de laatste termijnen komen pas langs als je je omzet al lang breed binnen hebt.

Ik heb wel eens eerder een training gedaan en die hielp niet

Dat snap ik wel. Veel trainingen zijn gericht op kennisoverdracht (‘zo moet het’). Dit traject is gericht op ervarend leren. Je oefent casus, krijgt tips en past ze toe in de praktijk. Je neemt de praktijk mee naar de training, oefent deze en krijgt tips. Zo werken we stapje voor stapje aan het versterken van commercieel gedrag. Gedrag dat leidt tot resultaten en omzet. Is dat niet zo? Dan grijp ik meteen in, want als je de juiste dingen goed doet, dan kun je niet anders dan meer omzet doen. Dit traject werkt echt bewijzen vele deelnemers voor jou.

Ik zit al bij een businesscoach, zal ik bij jou meedoen?

Liever niet. Als je al een adviseur hebt, maak dan eerst dat af voor je bij mij komt om verwarring te voorkomen. Is je adviseur of coach expert op (iets wat met) marketing te maken heeft, dan is het WEL een goed idee om je in te schrijven. Als je zijn of haar tips goed toepast dan zal je aantal kansen toenemen. Om deze kansen te verzilveren is mijn traject nodig. Perfect match dus.
Lees wat de deelnemers zeggen.
JOCHUM INSPIREERT EN CONFRONTEERT. MET NUTTIGE TIPS WAAR JE METEEN MEE AAN DE SLAG KAN.
Marcoen Hopstaken 
(Spreker)
JOCHUM EN ZIJN TRAININGEN ZIJN LEERZAAM & DUIDELIJK EN GEVEN MEER INZICHTEN!
Sarah Theunissen 
(Managing Director, Bohemian Birds)
JOCHUM GEEFT JE EEN DUIDELIJKE STRUCTUUR OM JE SALES EEN BOOST TE GEVEN.
Jan van Leeuwen 
(Directeur, Eemland Reizen)
HIJ WERKT GEDEGEN, BEREIDT ZICH GOED VOOR EN KAN ZICH GOED INLEVEN IN HET CONTACT MET KLANTEN.
Tamara Sturm 
(Stemactrice)
Meer halen uit je klantcontact en meer omzet genereren? 
Boek een gesprek met Jochum voor tal van praktische tips.