De zin of onzin van acquisitie training en -coaching

Van een trainer zoals ik verwacht je natuurlijk een gloeiend betoog over waarom jij als ondernemer, er toch echt goed aan doet om te investeren in acquisitie training. Dat betoog volgt hier dan ook, maar…. Ik ben ook kritisch op nut of (geen) noodzaak en zal ook zeker zeggen wanneer je niet moet investeren in […]

Telefonische acquisitie

In deze foto zien we een man die bezig is op zijn telefoon om nieuwe klanten te vinden voor zijn bedrijf. Dit noemen we telefonische acquititie.

Iedereen heeft er een hekel aan. Zowel degene die het doet als degene die de ontvanger is van het telefoontje. Is dat echt zo? In dit artikel laat ik je zien waarom nog zoveel bedrijven (groot en klein) gebruik maken van deze werkwijze, terwijl iedereen er zo’n hekel aan zegt te hebben…. Hoewel we in […]

Acquisitie anno nu

Acquisitie anno nu Als je ondernemer bent, dan is het werven van nieuwe klanten belangrijk en zou dus eigenlijk altijd top of mind moeten zijn.  Wat is de beste manier van acquisitie Er is geen pasklaar antwoord, maar er zijn enkele beproefde methoden die je op weg kunnen helpen. In deze blogpost verkennen we enkele […]

Waar moet je beginnen met koude acquisitie?

Waar moet je beginnen met koude acquisitie? De meeste (kleine en grote) bedrijven maken gebruik van ‘warme’ acquisitie om nieuwe klanten binnen te halen. Het eigen persoonlijke netwerk is superbelangrijk en soms wordt er een beetje marketing (zelfpromotie) gedaan op LinkedIn of ander kanaal. Er is echter een andere methode die heel doeltreffend is: koude […]

Top 3 Acquisitie tips

Top 3 Acquisitie tips De beste manier om uw bedrijf te laten groeien is door nieuwe klanten te werven. Maar hoe doet u dat? In deze blogpost delen we enkele acquisitie tips en trucs voor acquisitiesucces. Dus of u nu een startup bent die wil uitbreiden of een gevestigd bedrijf dat marktaandeel wil winnen, lees […]

Succes met mail acquisitie

Succes met mail acquisitie Wat is de beste manier om uw bedrijf te laten groeien? Door acquisitie, natuurlijk! En wat is de beste manier om klanten te werven? Via mail, natuurlijk! In deze blogpost laten we u zien hoe u e-mail kunt gebruiken om met succes klanten te werven en uw bedrijf te laten groeien. […]

Win jij de Nobelprijs voor sales?

Salesprofessional. Het is misschien wel het meest onderschatte vak ter wereld. De meeste hoogopgeleide professionals die mijn sales-trainingen volgen kijken op het vak neer. Soms openlijk, soms meer stiekem. Een salesprofessional? Dat is iemand die alleen maar goed is in slap ouwehoeren en precies weet hoe hij mensen moet manipuleren. Toch? Het zal je niet […]

Wat je kunt leren van Christiaan

Ik was laatst met Christiaan mee op gesprek bij een prospect. Hij is een van de beste salesprofessionals die ik ken. Misschien wel de beste. Hieronder lees je waarom. Christiaan begrijpt precies wat de klant nodig heeft om geïnteresseerd te raken zodat het prospect vervolgens kiest voor zijn propositie. In elk gesprek doet hij de […]

Waarom je beter in sales(training) kunt investeren dan in marketingfunnels

Daar komt ie: mijn schaamteloze verkooppraatje. Ik zie het gewoonweg te vaak gebeuren en het is zonde van de tijd, moeite en het geld. Daarom een waarschuwing. Een waarschuwing die leidt tot het advies: investeer in sales(training). En ja ik weet het: ‘wij van wc eend…’ Veel bedrijven investeren liever in ‘social selling’ dan in […]

Los het probleem van je klant pas op nadat de deal is gesloten

Sukkel dat ik ben! Ik ben natuurlijk een kei in sales, maar ook ik maak fouten. Net als iedereen die sales doet. Ik deel graag een fout van mezelf zodat jij er van kan leren. Trap niet in dezelfde valkuil als ik. Dat werk. Wat was mijn fout? Ik deed eigenlijk alles goed. ik heb […]

Add Your Heading Text Here

Verkoopresultaat | Leer succesvol ondernemen.
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.